Små söta rosa saker.

168397-886

De här söta små presenterna shoppade jag till mitt hjärta i Stockholm förra gången vi var där. Butiken som jag hittade dessa fantastiskt söta saker i heter "Små Grodorna" och ligger på St.Eriksgatan. Det var första gången jag var dit men inte den sista!

På den underbara kudden i sammet är det en liten plastficka mitt fram (med vita kanten runt) som man ska sätta in en bild på sin prinsessa i. Den söta lilla elefanten ska hjärtat träna att gå med, och bodyn med den söta texten var ju ett "must" :-) Det fina princess kortet shoppade jag i USA när vi var där då sessan låg i min mage.

Sånna här små söta rosa saker gör mig lycklig! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91