MYSIGT besök!

168397-914
Den här BEDÅRANDE SÖTA påsen innehöll fantastiskt fina presenter från Kjersti & Willy till mitt hjärta.

Efter min "after beach" mötte vi upp min kära, söta, underbara & fantastiska vän Kjersti. Vi gick hem till oss och hade ett härligt "girltalk" medan jag gav min sessa middag och jag passade på att äta själv också. Lyxiga snabbmakaroner & köttbullar blev det. Det är just nu sessans favorit mat! :-)

Kjersti hade med sig den FINASTE presentpåsen och de FINASTE presenterna till hjärtat. Tusen miljoner TACK vännen!!! Det var alltför mycket! :-)

Det är en lyx att ha en vän som man är så nära och jag är enormt tacksam för att jag har Kjersti i mitt liv. Hon betyder mycket för mig.

Kommentarer
Postat av: Kjersti

TAKK for fine ord, vennen og takk det samme :-)
Superkos var det!!
GOD LØRDAG!!!!!! kosogklem

2007-08-25 @ 08:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91