Mitt hjärta mumsar på Dior.

168397-933
Här ser ni JIGs händer...  ;-)

Mitt hjärta har några favorit saker; min mobiltelefon, min kamera och mitt Dior läppstift. Hon  Ä L S K A R att tugga på det (ja, alltså inte själva läppstiftet, bara "förpackningen"), speciellt nu då 2 nya tänder kommer upp i raket fart.

Nu börjar jag själv bli sugen på att tugga på lite mat, har ju nästan inte ätit idag.. bäst att ta tag i middagen.! Och hög tid att hälla upp ett glas vitt. Skål på er! :-)

Avslutar med lite kul läppstifts fakta från ett kort jag har:

"The average woman eats between four and ten pounds of lipstick in her lifetime."

P.S jag hör nog till de som äter 10 för jag kan inte leva utan läppstift. Måste måla läpparna så snart jag druckit, ätit eller pussats.. annars får jag abstinens ;-)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej!
Jätte fin blogg du har. Så söt flicka! Kram Jenny

Postat av: Mamma till två små pojkar

Hej tjejen! Idag har blivit mycket shopping. Köpte ju DKNY-väskan igår men tyckte om den "så där" när jag kom hem. Hade bara en dags öppet köp så jag lämnade tillbaks den idag. Köpte istället en svart nylon/skinn väska från Bruuns Bazaar. Och så promenerade vi förbi Grodan på Grev Turegatan, tänkte på er då!!! =) Hittade även snygga svarta lågklackade stövletter från Vagabond och så ett par andra ballerinas från Nilson. En Hello Kitty-pyjamas (hehe) fick också följa mig hem. Vad köpte vi mera...a-creme från Life, håraccessoarer fr Glitter och Åhlens, strumpor från Åhlens, en tröja och ett linne från HM L.O.G.G. (de brukar ha superkvalité på vissa plagg), velourmjukisbyxor till killarna från Name It och så köpte vi nya Vincent-höstskor, Vincent fick bruna, Dominic svarta. Och så blev det spegel mm. fr Lagerhaus. Hämtade även ut killarnas sprillans nya MOLO-vinterjackorna och byxorna. Oj, nästan ångest att jag shoppat så mycket idag. Imorgon är det packning som gäller, åker till Jönköping på eftermiddag. Kramis!!!

2007-08-25 @ 20:16:54
URL: http://mirvas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91