Min ängel!

168397-797
Här busar mitt hjärta på mammas balkong i eftermiddag...

HURRA!!!! nu sover mitt hjärta!!! :-) Hon är sååå duktig för i kväll somnade hon helt av sig själv. Då jag gick in till henne så höll jag inte på att hitta henne i sängen? Då ser jag att hon ligger under sitt lilla sköna täcke, bara fötterna stack ut. Sött som socker! :-)  Jag la henne tillrätta och pussade henne god natt. :-)

Jo, mitt hjärta var som sagt en ÄNGEL hos frisören idag. När vi kom dit så satt hon i sin vagn och tittade sig omkring på den fina salongen. Sen fick hon BabyPluss (hon ville inte ha hemma på morgon i stressen) och satt och drack så sött helt själv ur flaskan. (stor tjej nu! :-)) Och sen somnade hon min sötis vilket ju var helt perfekt! :-)

Så där kunde jag sitta och skvallra med min nya frisör som berättade om hur extremt bra shopping det är i L.A. Så nu vill jag åka dit a.s.a.p.!!! men det måste blir efter Thailand.... för jag inser att när jag reser dit måste jag kunna shoppa hur mycket som helst, annars blir det inte kul.. ;-)

Och inte nog med att jag kunde skvallra med honom. Jag kunde mysa med mina nya blader också!! Shoppade med mig splitter nya ELLE & Mama i farten på morgon. Två favorit blader!! :-)

Nu ska jag , för första kvällen sedan vi kom hit! (jag har ju sovit bort alla andra kvällar och när jag stått upp så har de redan lagt sig...),  sätta mig i vardagsrummet med mamma & Hans en stund och äta Magnum glass och mysa. Skriver mer senare!.

Kommentarer
Postat av: Sofia S

Tycker det är så svårt att hitta fina byxor till småtjejer men ser att du ofta har tights/strumpbyxor på prinsessan? Jättefint ju! kör du ofta med det och typ tunika på henne? Body är ju himla praktiskt även om det är oerhört sött med klänning.. Älskar att shoppa till min dotter! Hon växer så oerhört fort just nu bara.. :-)

2007-08-14 @ 19:48:24
Postat av: AnnaStina

Hej Sofia!
Min sessa kryper oftast runt i bara strumpbyxor när vi är hemma för alla byxor och klänningar och kjolar blir sååå smutsiga annars :-) Jag har ett par favorit byxor till sessan i vitt med "volang kant" nedtill från Gant, dessa har jag nästan alltid under hennes tunikor/klänningar för att jag tycker att det blir så sött :-) Men jag klarar inte en dag utan en body på sessan.. hon har ALLTID body under ALLT. Nu på sommaren har jag köpt super fina basic bodys i vitt med breda axelband (dvs ingen ärm, mer som ett "linne"), jag tänker att de är skönast för henne att ha mot kroppen. Sen stämmer det att jag ofta har byxor på min sessa. De rosa från Polarn & Pyret och ett par från "Bonpoint" är klara favoriter. Men som sagt, inne hemma blir det nästan alltid strumpbyxor med body till :-) Jag älskar också att shoppa till min sessa!
Kram! :-)

2007-08-14 @ 22:26:09
Postat av: Sofia S

Mm.. Ska åka till Polarn och Pyret vilken dag som helst nu känner jag, ligger i grannstaden, för nu börjar det tryta i hennes garderob! Hon hade ju strl 56 när hon föddes, sen det sista har hon haft 56 på byxor och 62 på överdel., igår skulle jag ta på henne jättefina grejer hon fick av mormor som det var 62 på och insåg att det kommer hon inte hller kunna ha länge till! :-) Men det är underbart samtidigt. Tycker det finns så jättemycket fint upptill men superdåligt med nederdelar!
Haha, fin blir hon i allafall, när mamma håller på o donar med hennes kläder fram och tillbaks! ;-)
Kram på dig!

2007-08-15 @ 06:19:00
Postat av: AnnaStina

Hej igen Sofia!
Min sessa har också haft mycket mindre storlek på byxor än på toppar länge :-) De kjolar jag köpt på Polarn & Pyret i str. 68 kan hon ännu inte ha men hon har 80 i alla bodys & toppar :-) Men jag håller med dig, det är inte lätt att hitta fina nederdelar. Du får helt enkelt ta en tur till PO.P butiken i din grannstad :-) Har föresten sett att de fått in ett par jätte fina ljusrosa manchester byxor också, de tror jag att jag ska shoppa till min sessa :-) Nu ska vi ut på en walk här i det underbara sommar vädret. Önskar dig en flott dag!
Kram :-)

2007-08-15 @ 07:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91