Min älskade prinsessa.

168397-945
Den rosa uppblåsa figuren shoppade vi i Thailand och den var GALET billig. Kostade typ 7kr. :-) Jessica min vän- ser du vilket album min sessa leker med? ;-) She loves it!!! och din sessa fick också var med på bild här :-)

Här leker mitt hjärta på sitt rum tidigare idag och ibland när jag ser på henne kan jag tänka:  "Oh my god, har jag en dotter?? I så fall betyder ju det att jag är MAMMA?!?" Precis så overkligt känns det ibland...!  :-)

Nu är det HÖG tid för chipsen och dippen och läsken! också ska jag hoppa ner i soffan där JIG ligger och se film. Måste bara tända alla 27 ljus först... jag är helt galen i ljus... Kan absolut inte sitta i soffan i 5 minuter ens utan tända ljus. Jag är helt enkelt en "ljusoholic" ;-)


Hoppas du myser i kväll! :-)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Gulle dej :)
Vad GLAD jag blir när jag ser att hon tycker om albumet och att min lilla sessa finns på bild där :)
Godnattis :)

2007-08-26 @ 21:54:56
Postat av: AnnaStina

Hon älskar albumet!! :-) Och varje gång hon ser Jolina så skrattar hon av glädje! De måste få ses en dag snart! :-) Kramisar! :-)

2007-08-27 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91