Luleås shoppinggata.

168397-735

Jag ringde min mamma igår kväll vid kl. 19 då jag bokat min och sessans resa och sa "Hej vi kommer imorgon" och redan kl. 12.30 idag var vi här. Ting sker fort ibland! :-) och det är kul att kunna vara impulsiv när man äntligen klarat att ta ett beslut. (tack Kjersti - du bidrog här!! ;-))

Vi har haft en super mysig shopping dag med mamma idag. :-) Lunchat på MAX (mums, mums mums!!), shoppat fina kläder till sessan på Polarn & Pyret (lägger ut bild imorgon), mamma köpte den rosa tunikan jag har på mig i svart (jag tror jag också måste ha den i svart...) också sprang vi runt i "alla" andra butiker också och bara myste.

Det här var en riktigt härlig dag! :-) och ett xtra pluss var det att solen strålande från en klarblå himmel.! :-)

Kommentarer
Postat av: Linda

Superfin tunika! Var är den shoppad? Ha det gott i Norr! Linda :-)

Postat av: AnnaStina

Hej Linda!
Tack! :-) Den fina tunikan är från H&M och den kan jag verkligen rekommendera! :-) Den är i ett så underbart material: "organic cotton". Pris: 398kr. Finns även i svart. Önskar dig en flott söndag! :-)

2007-08-12 @ 13:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91