Kan själv.

168397-657

Jag tycker att det är så fantastiskt med alla framsteg mitt hjärta gör. Sedan en tid tillbaka ligger hon och dricker sin välling helt själv på kvällen & morgonen och det är såååå SÖTT när hon håller flaskan. :-) Det ser liksom så "vuxet" ut.

Bilden är från idag när vi var ute på tur då hon blev törstig. Vi kom oss inte ut förrän vid kl. 15.30, var innom Zara och fick veta att de får nya leveranser måndagar & torsdagar så då måste vi dit igen i morgon ;-) Sen somnade sessan och då satte jag mig på "Baker Hansen" och myste och gjorde iordning alla kort/brev jag skulle posta.

Nu har vi precis ätit god take away som JIG kom hem med från "Bambus", mums!! Jag lyxar med ett glas vitt och njuter nu den "egen tid" jag får då JIG leker med sessan och de nya fina leksakerna han shoppat till henne. Sen ska hon och jag bada och sen ska hon nattas och sen ska jag bara mysa med min blogg och de nya blader jag shoppade idag... ELLE (norska) , ELLE Interiör (norska) och "Kamille" (norskt magasin, finns ej i Sverige).

Njut kvällen !! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91