Hjärtat har fått upp farten!

168397-686
Bild från super mysiga igår i parken. Vi och Josefine.

Klockan är nästan 13.30 och jag har precis fått i mig frukost. Mitt lilla älskade hjärta är sååååå livlig och kryper runt blixt snabbt, en stunden är hon på köket, sen är hon plötsligt borta i vardagsrummet och jagar Gucci (vår katt) och sen kan det blir helt tyst...... och då är hon inne på kontoret och drar i alla internetkablar.. eller på köket och stoppar hela handen i skålen med Guccis mat...

Detta gör att jag inte får gjort så mycket annat än "jaga" henne ;-)

Men! nu har precis JIG kommit hem från Göteborg så nu ligger han och leker med hjärtat och jag NJUTER av några minuters bloggande :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91