Hej söndag!

168397-848
Här myser jag och mitt hjärta med GOD lunch på "Grodan" på Grev Turegatan i Stockholm i torsdags. Hon som tog bilden fokuserade mer på asfalt än på den trevliga omgivningen ;-)

Nu är vi helt nyvakna här. Sessan ville ha mat vid kl. 4 i natt och sen stod hon upp i sin säng och tittade på mig kl. 09.20! LYCKA!! :-) Det är helt ljuvligt att få sova så länge eftersom jag tyvärr har en förmåga att komma mig i säng toksent på kvällarna, eller jag kanske ska säga nätterna..?

Jag ska hoppa i duschen för kl.13 ska vi i familjesällskap med hela JIGs familj för att fira Johannas farmor som fyller år idag. Och eftersom det tar T I D för oss att bli klara så är det bäst jag startar nu ;-)


Önskar dig en underbar söndag fylld av avkoppling! :-)


Kommentarer
Postat av: Angel

Ha en mysig dag tjejer

Postat av: Anonym

fin blogg samt bilder du har!:)

2007-08-19 @ 12:41:00
URL: http://danajs.blogg.se
Postat av: AnnaStina

Angel-
Tack snälla du! :-) Jag hoppas att du också har haft en jätte mysig söndag och att du är klar för en ny vecka imorgon. Kram.
Danais-
Tacks så jätte mycket! :-)

2007-08-19 @ 18:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91