Godmorgon lördag!

Har precis sett en intervju på TV4 Godmorgon med Ulika Messing som ska sluta i politiken. Tycker om att se intervjuer med framgångsrika kvinnor! :-) Det inspirerar!

Nu är det morgon här i huset och jag ska hoppa i duschen.

Och ang. Johannas pass; hon har både svenskt & norskt personnummer men hon har bara svenskt pass. I Norge är hon född den 21:a augusti, i Sverige den 81:a augusti ;-) 

NJUT den lediga dagen! Fyll den med kärlek & lyckliga stunder för tänk på det här.....

"För varje sekund du är arg så förlorar du sekunder av glädje...!" 

Kommentarer
Postat av: Shopaholicmamman

Vilken klockrent citat=) Ha en underbar dag! Kramar

Postat av: marie

så sant som det är sagt, ett citat som stämmer.
ilska föder mera ilska.
Hoppas på en trevlig dag för dej.

2007-08-25 @ 08:05:20
URL: http://tallrotsmarie.blogg.se
Postat av: Linda

TACK snälla du för den fina texten. Det behövde jag idag! Ha en bra dag :-) KRAM Linda

2007-08-25 @ 08:25:32
URL: http://www.modigamyran.blogg.se
Postat av: Sessan

Ha en helt fantastisk dag i dag, njut det underbara höst solen som skiner över Oslo.
Tack för citatet det önskar jag sprida vidare just i dag!!
Usch ang sessans pass så påminde det mig att jag måste på ambasaden en dag! Mitt gäller inte för jag har blivit gift med nytt efternamn & min kille på 17 är inte längre 149 cm lång utan närmare 190!!!!
Din Sessas pass bekräftar ju att hon är just så unik som en mor & far tycker sitt barn är ;0)
Carpe diem

2007-08-25 @ 09:34:17
URL: http://www.sessanochprinsessans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91