Gizmolina?!

168397-704
Här är mitt hjärta bara ett par månader.. varmt & skönt hade hon det i vinterkylan :-)

Ni kanske har funderat på varför min blogg heter "Gizmolinas"?

När hjärtat låg inne i min varma mage och vi började fundera på vad hon ska heta? så kommer jag plötsligt en dag på att hon självklart ska heta "Gizmolina"! :-)  efter min butik "Gizmo & Co".

Jag blev så GLAD när jag kom på detta "egna namn" (trodde jag då, har idag sett att det finns..) och var helt klar över att det var det hon skulle heta! :-)

Men det tyckte  i n t e JIG... han tyckte det var för kommersiellt med tanke på min butik... Jag jobbade på saken en stund och försökte få honom att tänka så här: Carolina, Kristina, Gizmolina... det passar liksom in med andra fina tjejnamn...?... men nej, det hjälpte inte så jag insåg ganska snabbt att det var kört, hon skulle inte få heta det..

Så - därför heter min blogg det istället!!!! HURRA!!! :-) Jag tycker nämligen att det är ett så fint namn!

Och jag är SÅÅÅÅÅÅ GLAD över att mitt hjärta heter JOHANNA ALEXANDRA och inget annat. De namnen kom vi på bara ett par månader före hjärtat föddes :-) 


Nu ska jag softa. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91