Fredag = Resdag.

168397-733
Här har mitt hjärta krypit upp i min resväska förra gången vi var i Luleå i juli månad :-)

Klockan är tok mycket nu (nästan 02.30...) och jag måste verkligen packa klart och hoppa i säng så att jag i alla fall hinner somna före jag ska vakna. Inte helt min och sessans grej att resa så tidigt som vi ska imorgon men allt går. :-)

Jag önskar er alla en riktigt härlig fredag fylld av lyckliga stunder & trevlig weekend planering! :-)

Lovar att blogga igen så fort vi landat. Ska bli sååå underbart med Sverige! :-)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilket litet charmtroll!

Postat av: Johanna

Aaah, hon är såååå söt! Jag måste bara lämna ytterligare en kommentar:P Hittade ju som sagt hit för bara ett par dagar sen och din blogg har nu blivit en av mina favoritbloggar:D Den är så himla mysig och du har en helt underbart gullig dotter:) Kramis

2007-08-10 @ 07:00:25
Postat av: Viktoria

Trevlig resa!

2007-08-10 @ 12:40:30
URL: http://viktoriasvensson.blogg.se
Postat av: Mamma till två små pojkar

Hej hjärtat! Hoppas att eran resa gick bra! Jag har precis fått reda på att jag har kommit in på sjuksköterska-linjen så jag har redan idag sagt upp mig från mitt nya jobb =) Skolan börjar 27/8, sååååå spännande! Har du pluggat nåt efter gymnasiet? Kramis!

2007-08-10 @ 16:16:29
Postat av: Camilla

Hoppas att du får det bra i Luleå!! Jättekul att du var och hälsade på. Hoppas att det int edröjer för längre till nästa gång. Kram Camilla Y

2007-08-10 @ 21:08:24
Postat av: Jill

Trevlig resa!

2007-08-10 @ 21:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91