Dagens shoppingtips Nr.2!

168397-992

Den här underbara skapelsen satt på en skyltdocka (byst) och var i övrigt totalt utsåld. När jag bad om att få köpa den som satt på dockan så fick jag först veta att de inte tar ner plagg från dockorna och att den skulle komma in i butik igen. Men så såg han på mig hur gärna jag ville ha den så han var världens snällaste och tog ner den till mig. :-)

Så - jag fick även denna av JIG idag.! :-)  Det jag gillar mest med den här är att den inte har några ärmar vilket gör att den passar PERFEKT att mysa runt i inne hemma i höst & vinter med slitna jeans och en t-shirt under också är den super att ha under jackor & kappor för det slipper bli så "trångt & bylsigt" som det annars lätt kan bli med tjocka tröjor med ärm.. Den är coolt till leggings också..

Håll utikik efter den här (de skulle få in den igen) för jag tycker att det här är en underbart mysig höst tröja! :-)

Den är också från H&M´s Trendavd. och priset är lika fantastiskt som på den förra: 398kr.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Supersnygg! Måste ner på stan och leta med en gång!

Postat av: MALIN

Den där var riktigt snygg ;) Blir att titta in på h&m i veckan. Underbar!

2007-09-01 @ 07:58:29
URL: http://maaaliiin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91