Badflickan min.

168397-909
Vad är väl en resa till Mallorca mot en trilletur till Frognerbadet? ;-)

Så här stod mitt hjärta lääääänge och höll sig i bassäng kanten. Hon tyckte det var mycket mer kul än att sitta i vattnet. Exakt så gör hon hemma också de kvällar då jag inte badar tillsammans med henne. Då stor hon och håller sig i badkarskanten heeela tiden  hon badar och vägrar sitta ner.

Men de kvällar jag badar tillsammans med henne - gjorde det i kväll  - så sitter hon alltid i mitt knä och super myser och leker med sina rosa bad ankor :-)


Nu sover mitt hjärta, hon somnade strax före kl. 21, och jag är extremt jätte trött...zzz... måste vara solen & värmen som gör mig extra trött.. Har som mål att lägga mig före kl. 24 idag så vi får väl se hur det går med den saken..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91