Å nej!

Precis då jag lastat ner dagens bilder på mig och sessan och dagens shopping så tar batteriet slut på min pc :-(  Dumt, dumt, dumt.! Men inget att göra... Måste försöka fixa så att jag kan lasta ner bilder på mammas Hans pc, ska gå innom en fotobutik imorgon och fråga om jag kan få låna en installations CD till min Canon kamera. Om inte det funkar så kan jag inte lägga ut bilder förren sent torsdag kväll då vi är hemma igen. :-(

Tänkte jag skulle visa er mina nya fina ballerina skor i silver + de vita Lacoste också de super söta blocken jag köpt. På det ena står det:  "Fairy fantastic ideas!" också är det en prinsessa på, och på det andra står det: "Bright ideas!". Perfekta block att ha i väskan och skriva ner ideér man får! :-)

Håller tummarna för att det fixar sig på nåt sätt så att jag kan lägga ut bilder imorgon igen! :-) Annars beställer jag den rosa Hello Kitty pc´n med express delivery a.s.a.p. ! ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91