Speciell dag...

168397-215
Här försöker jag ta en bild av mig och sessan... gick så där ;-)

Dagen idag startade med möte hos advokaten kl. 09, sessan klar vaken heeela tiden... Sen gick vi hem och sen ut i parken och då sov mitt hjärta hur gott som helst i ett par timmar så jag kunde sitta och njuta solen och samla tankarna efter mötet... Jag har hela tiden trott att saken ska avslutas i morgon men nej då... de sa att konkurs saken inte är avslutad förrän efter sommaren (!!!)  :-( 

På vägen hem från parken myste prinsessan i baby björn och som ni ser var det sååå soligt att hon hade på sig sina nya fina solglasögon :-)

Efter gröt & bad gick JIG ut och tog en öl med en vän och jag nattade sessan som hade suuuuuper svårt att somna och har varit jätte jätte ledsen i ett par timmar... jobbigt.. Jag tror att hon känner på sig att jag inte är i topp form och därför blir lite orolig..

Jag ser fram emot en NY dag i morgon!

Kommentarer
Postat av: nicole

GUD SÅ SÖTA! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91