Prins & Prinsessa!

168397-163
Här är prins Vincent & prinsessan Johanna på Östermalmstorg måndag lunch...

Vi har verkligen haft SUPER dagar i Stockholm och jag önskar vi kunnat stanna kvar där för alltid......! Jag ÄLSKAR Stockholm, det är en så fantastiskt vacker stor stad!!! Saknar Stockholms pulsen och alla människor hemma i Oslo.. det är lite för lugnt och stilla där... I Stockholm kan man göra sååå mycket mer!

Tisdag tog jag tex en promenad till Gamla Stan på morgonen för att sessan skulle få sova. Gick till Ljunggrens papper (en helt underbar pappers butik) och köpte allt jag behöver för att göra fina inbjudningskort till Johannas dop.

Onsdag tog jag och Lotta (+ Vincent) en prommis ut på Djurgården på förmiddagen. Gick till "Systrarna Voltaires" (tror jag det heter??? nu blir jag osäker....) café och my-fikade ute medan de små sov i sina vagnar...

Sen är det så underbart härligt att bara gå runt på stan i alla butiker....... :-)

Jag trivdes otroligt BRA i Stockholm när jag bodde där och nu då jag är där så NJUTER jag varje sekund... Vem vet , kanske bor vi där en dag....? Det vore underbart!! :-) Måste oavsett åka tillbaka dit väldigt snart igen...!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91