Nästan!!!

Nu kommer jag NÄSTAN i mina favorit jeans! TOTAL LYCKA!!! :-) Jag lyckades faktiskt få igen både knapp & dragkedja då jag låg ner i soffan men då jag stod upp så var det inte så jätte skönt ;-) ...

...så jag får vänta typ 2-3 kg till tror jag... eller - så handlar det helt enkelt bara om att börja TRÄNA! Har ju faktiskt inte tränat en gång sedan sessan kom...Ska ta tag i det för jag ska i jeansen före sommaren!!! :-)

Nu har mitt hjärta sovit 1 timma och ligger och leker. Jag ska äta frukost. På dagens agenda står det läkar besök och promenad. Också måste jag nog dammsuga... Gucci sätter sina spår både här och där...


Njut dagen! Och tänk på att den här dagen kommer aldrig tillbaka så passa på att fånga de lyckliga stunderna! :-)


Kommentarer
Postat av: josefine

WOW! Grattis!!

2007-04-26 @ 08:52:11
Postat av: Kjersti

Så bra-du er FLINK!!!
TUSEN TAKK for Living bladet du akkurat var innom med :-) Du er en utrolig omtenksom og SNILL venn :-)

KLEM

2007-04-26 @ 15:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91