Mot Stockholm..

Igår kväll somnade mitt hjärta hur trött som helst vid kl. 21 efter sång & vaggning (ovanligt nuförtiden men hon var nog övertrött så hon kunde inte somna...). Sen sov hon heeeeeeeeeeeela natten!! TJOHOOO! :-) Det är sån lycka när det händer! Hon vaknade prick 07 och sen har vi badat efter ett litet bajskalas... ;-)

Och på tal om lycka.... på morgon VINKADE hon med ena handen för första gången!!! :-) Det är sånna små saker som värmer ett mamma hjärta...! :-) Och igår kväll försökte hon klappa händerna! det går framåt! :-)

Nu ska jag packa klart här så det slipper bli stress....

Vi ska möta upp JIG i Stockholm (saknar honom nu efter mååånga dagar borta) och bo på Hotell med honom till imorgon. Ska bli jätte mysigt! :-)


Här är det hur grått, regnigt och blåsigt som helst idag och jag är inte så glad i att flyga så jag får ta 2 djupa andetag och fokusera på mitt hjärta då vi lyfter i stormen...


Kommentarer
Postat av: josefine

TREVLIG RESA! Vi längtar SÅ efter er!!
KRAMAR o heja Johanna!!

Postat av: Kjersti

KOS dere MASSE i Stockholm i dag og velkommen hjem :-) Kanskje vi får til lunsj på torsdag?
Og så gøy med Johannas siste mestring, well done :-)
klemogkos

2007-04-24 @ 10:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91