Besök!

168397-240

Mitt hjärta Ä L S K A R att ha besök av Elian. Hon ligger bara och skrattar och tittar på honom och vill ta på honom. Jag blir så glad och lycklig när jag ser att hon myser.! :-)

Dagens besök av Josefine & E piggade upp mig!! :-)

Vi åt lunch hemma hos oss och sen gick vi iväg till parken och myste i det fantastiska sommar vädret. Koste oss med en öl på caféet i parken och mitt lilla hjärta lyckades för första gången hälla ut nästan hela mitt glas över både henne och mig...

Vid 17 gick vi hem och efter gröt, mys, lek, bad, nattning - mer lek - nattning igen, så somnade hon sött vid 21.  Själv åt jag då sen middag och nu sitter jag och skriver, smsar, bloggar och ser på TV. :-) ska strax lägga benen högt och softa med en episod av Sex and the city. Känner att jag behöver ha en liten dos Carrie idag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91